tirsdag den 23. oktober 2012

Sofia 2012

Hej bloggen!
Jeg tror ikke jeg har fortalt jer det, men i efterårsferien var jeg i Bulgariens hovedstad, Sofia. Det var en skøn tur, og vejret var omkring de 26 grader, så det var bare lækkert! Der var en enkelt dag, hvor hele familien fik en madforgifting og måtte ligge syge, men derudover var der ingen problemer. Vi boede på Hostel Mostel, som var superhyggeligt, og varmt kan anbefales!
Derudover har jeg en god nyhed mht. min mission om at tabe mig. Jeg har tabt mig omkring 2 kilo! Det er ikke det store, men en start er det :-)
I får lige lidt billeder fra ferien, ville i være interesseret i flere?
PS. Som i kan se på billedet, boede der nogle katte i vores baggård. Moren kunne ikke lide mig i starten, men da vi købte kattemad til dem, blev de straks mere snakkesagelige!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar