torsdag den 4. oktober 2012

Min mission

Hej bloggen!
Jeg har sat mig en mission - jeg vil gerne tabe mig.
Som lille var jeg meget spinkel, og havde superhøjt stofskifte, så kunne spise hvad jeg ville, uden at jeg tog på. Da jeg som 8-årig startede til gymnastik, begyndte det at ændre sig; Jeg blev mere muskuløs, og var ikke bare pindetynd mere. Mit stofskifte ændrede sig desværre også.
Så nu står jeg her, og føler at jeg måske har taget lidt for meget på. Jeg har altid haft en særlig trang til sukker, og når der er chips, kan jeg have svært ved at sige nej. Jeg går til gymnastik tre gange om ugen, men det er ikke noget man taber sig af. Tværtimod tager jeg rent vægtmæssigt på, da muskler vejer mere end fedt. Så jeg vil begynde at løbe, og gå i fitnesscenter med min mor. Jeg ved ikke om det kommer til at gå, eller om jeg overhovedet vil kunne holde 100% ud, men det er et forsøg værd!






3 kommentarer:

  1. Hej søde Sally
    Fin blog du har dig. Jeg vil også rigtig gerne tabe mig. Bar et par kilo, også vil jeg gerne have tyndere lår og fladere mave. Hihi. Mit eneste dilemma(ok der er to) er at 1. jeg HADER at løbe i offentligheden? what to do? har du nogen ideer hvad man gør? 2. Jeg kan næsten ikke modstå sukker. Altså jeg har hele tiden lyst til nogen sødt eller usundt. Hvad gør man? Hvad gør du? Glæder mig til at følge dit forløb, måske kunne vi følges (med vægttabet).
    Ser frem til det endelige resultat.

    SvarSlet
  2. Lyder godt :) Bare hold ud :) <3 Ps. Har den bedste kur til bumser og uren hud hvis du er interesseret!!! <3 Knus Anna... <3

    SvarSlet
  3. Hej anonyme, tak for dit svar! Mod fladere mave anbefaler jeg mavebøjninger - masser af dem! Hvis du en dag keder dig, så styrketræn! Mavebøjninger hjælper mod flad mave, og så kan du lave nogle ben-øvelser (svært at forklare hvordan man gør det), som både giver tyndere lår og fastere røv! Jeg laver dem jævnligt, og jeg synes ihvertfald at det hjælper!
    Anna: Jeg vil meget gerne vide mere om din bumse-kur! :-)

    SvarSlet