lørdag den 27. oktober 2012

Jeg har brug for at lette mine tanker

Hej bloggen, jeg har gået og tænkt over det her et stykke tid, og nu trænger jeg simpelthen til at komme ud med det!
Jeg ved ikke med jer, men på min skole er det blevet enorm populært at blogge. Det startede for 4 måneders tid siden, hvor en pige fra 9. klasse oprettede en facebook-blog. Jeg tænkte, 'hvorfor ikke', dengang var der ikke så mange der gjorde det, og det var vel fint. Siden er der så en hel masse andre der er begyndt også. Ikke at jeg har noget imod at folk blogger, det ville være lidt åndsvagt, men det er formålet bag deres blogge. Jeg tror at der er oprettet 3 eller 4 blogge inden for den sidste måned, af en masse fra 7. klasse. I ALLE beskrivelserne står der noget a lá: "Jeg/vi kedede os en dag, og der er så mange andre der har en blog, så hvorfor ikke? ;-)', og så er det at jeg bare tænker .... nej. Man skal ikke blogge, fordi at andre gør det! Man blogger hvis man har en mening, en interessant holdning, et eller andet, der går imod mængden. Jeg synes virkelig det er sørgeligt, at så mange har misforstået konceptet, og tror at at blogge er at ligge en challenge-video ud en gang imellem .. nej, bare nej.
Ellers havde jeg ikke så meget at sige, i må have en god weekend alle sammen! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar