onsdag den 19. december 2012

Pæn familie

Hej bloggen!
Undskyld jeg ikke har blogget ret meget det seneste stykke tid, det er jul og har megatravlt - i kender det! Idag har jeg været ude at købe julegaver til mine veninder sammen med min søde Simonemus. Det var pissehyggeligt! Jeg mødtes også med min bedste veninde Una kort, vi skulle lige snakke om nogle ting.
De seneste dage har min mor og jeg gået og arbejdet på en julegave til mine bedsteforældre - portrætter af deres børnebørn! Da min mor ikke har noget arbejde pt. er der ikke penge til en overbetalt fotograf, så jobbet faldt på mig! Jeg har siddet her til aften og redigeret billeder, og jeg synes da i skal se resultatet! Min ældste lillebror har ikke 'fået' noget billede endnu, da de gode billeder af ham var i elendigt lys, så dem må i have til gode! Læg mærke til, hvor uendelig unfair det er, at min lillebror er blevet så pæn :(
Hvordan synes i de er, rent portrætmæssigt? Jeg ville blive lykkelig over noget respons, så skriv endelig!


1 kommentar:

  1. Helt vild flotte billeder!
    Hvis du har lyst til at se mine tegninger kan du se dem her: http://leadahlkirkegaard.bloggersdelight.dk/

    SvarSlet