torsdag den 27. december 2012

Nastygal

Hej , undskyld stilheden på bloggen, har haft meget at se til de seneste dage, i kender det sikkert!
Jeg er ikke sikker på, om jeg fortalte jer det, men for 5 uger siden bestilte jeg mine babies - Jeffrey Campbell El Carmen Stars And Stripes fra Nastygal.com. Jeg fik at vide at de ville komme inden for 2-4 uger, men som i kan læse, er der gået 5. Jeg skrev en email til dem omkring hvor min pakke blev af tidligere idag, og jeg har allerede fået svar! Jeg synes virkelig at det er god kundeservice, at man kan skrive, og få svar så hurtigt. Svaret var venligt og ikke bare 'maskinlavet', hvis i forstår, det var personligt og gjorde mig glad. Mine sko er stadig på vej, de er evt. snuppet i told. Men jeg vil virkelig rose nastygal for at være så kundeorienterede!
Jeg har her til aften lavet min egen bodyscrup - og den er rigtig lækker! Er det noget, i evt. vil have opskrift på?
Jeg håber at i alle nød julen ligeså meget som jeg gjorde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar