torsdag den 16. august 2012

OOTD, new in ....

Hej venner!
100 gange undskyld, jeg ikke har blogget et stykke tid ... i ved hvorfor! Der er sket en masse siden sidste indlæg - jeg er begyndt i 8. klasse, og så har jeg fået noget fantastisk lækkert! Jeffrey Campbell Cleata, som er en Lita-støvle med noget halv-gennemsigtigt i (i kan kigge på billedet). OG DE ER FANTASTISKE! Seriøst, de er mine babyer. De kom med posten igår, og så snart jeg kom hjem fra skole idag, tog jeg dem på. På trods af, at hælen er 12 cm er de utrolig nemme at gå i, og rigtig behagelige! Der er 6 cm plateau i. 
De kan varmt anbefales! De er i øvrigt købt på Solestruck.com til 159 dollars ... Fragten tog 14 dage, og fik da en told på 403 kr. Så prisen er ca. 1360 kr :-D
Igår var jeg ude at shoppe med 3 veninder, og jeg købte nederdelen, jeg har på på billedet nedenunder i H&M. 
/// Sally
 | Nededel - H&M | Blazer - Gina Tricot | Sort top - H&M | Sko - Bianco |

Plastikken er ikke grå!  Det er sort-gennemsigtigt, men lyset giver det farven :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar