onsdag den 25. juli 2012

Info og OOTD

Hej alle sammen! :-)
Jeg begynder på en frisk med denne her blog - både formål. layout og navn. Jeg syntes den gamle blog blev forfærdelig kedelig, og .. der var ikke rigtig noget formål med den gamle, jeg skrev kun for at skrive.
Målet med min nye blog bliver, at få min mening og stil ud til verden.
Der vil stadig være indlæg om mit eget liv, oplevelser osv. Men som sagt vil jeg også gerne have fokus på mere end bare det. Der skal også være en mening i at læse det!
Jeg havde faktisk et andet oufit på tidligere idag, men mine brødre overfaldt mig med en vandslange, og så måtte jeg jo blive nødt til at skifte...
Jeg håber i nyder sommerferien!
Kjole - H&M

2 kommentarer:

  1. Hvor du smuk, sød kjole Sally.
    Møs Phil

    (Skriver fra min venindes bruger da jeg ingen har.)

    - det ville forresten være fedt hvis du havde "anonym" som en mulighed til at kommentere som, fordi jeg ingen bruger har. Bare et forslag. :)

    SvarSlet
  2. Mange tak, jeg vil se hvad jeg kan gøre :-)

    SvarSlet